Activatiemanagement
& Alerts
Tijd om alle feedback en inzichten te benutten en de klantbeleving en medewerkerbeleving te optimaliseren. Groo maakt hiervoor gebruik van de organisatieloop en de medewerkerloop.
De medewerkerloop
De medewerkerloop buigt een negatieve klantervaring direct om tot een positieve klantbeleving. Dit geldt ook voor de feedback van medewerkers: HR en de manager kunnen direct acteren.
De organisatieloop
De organisatieloop is gericht op ‘gestapelde’ klant- en medewerkerfeedback. Op basis van data worden de belangrijkste insights bepaald en organisatieverbeteringen voor de lange termijn doorgevoerd. Het is ook mogelijk om als manager gecontroleerd acties uit te laten voeren door je medewerkers om de prestaties van het team te verbeteren. Dit noemen we Closed-loop-feedback.
De medewerkerloop
De medewerkerloop buigt een negatieve klantervaring direct om tot een positieve klantbeleving. Dit geldt ook voor de feedback van medewerkers: HR en de manager kunnen direct acteren.
De organisatieloop
De organisatieloop is gericht op ‘gestapelde’ klant- en medewerkerfeedback. Op basis van data worden de belangrijkste insights bepaald en organisatieverbeteringen voor de lange termijn doorgevoerd. Het is ook mogelijk om als manager gecontroleerd acties uit te laten voeren door je medewerkers om de prestaties van het team te verbeteren. Dit noemen we Closed-loop-feedback.