Resultatendashboard

Met onze online dashboard leert u wat Groo voor uw organisatie kan betekenen. Zie voorbeelden van continu feedback resultaten, zet acties uit onder medewerkers en meer…
previous arrowprevious arrow
Beginscherm,
Alles in één overzicht

Continu inzicht in de resultaten uit het onderzoek in één overzicht in het beginscherm van uw dashboardomgeving.

Image is not available
NPS
Net Promoter Score

Continu inzicht in de loyaliteit van uw klanten

Image is not available
Activatiemanagement
Activatiemanagement

Wijs acties toe aan collega's en monitor deze via het dashboard

Image is not available
Segmenten CHB
Inzicht per touchpoint

Inzicht per touchpoint uit uw customer journey

Image is not available
Segmenten EHB
Inzicht per touchpoint

Inzicht per touchpoint uit uw employee journey

Image is not available
Priomatrix
Prioriteitenmatrix

Continu inzicht in verbeterpunten aan de hand van de prioriteitenmatrix

Image is not available
Tevredenheid
Tevredenheid per succesgebied

Inzicht in de tevredenheidsscore per succesgebied binnen uw organisatie

Image is not available
next arrownext arrow

Ook continu feedback verzamelen?

Wilt u inzage in een demo van het dashboard? Neem contact op en we plannen een demo.
Contact opnemen

Alles in één overzicht

  • Actuele tevredenheidsscore en tevredenheid in de tijd

  • Actuele Net Promoter Score en in de tijd

  • Aantal respondenten

  • Wordclouds

Activatiemanagement

Wijs acties toe aan collega’s en medewerkers.

Inzicht per touchpoint

Het dashboard toont de resultaten per touchpoint uit uw customer of employee journey.

Ook continu feedback verzamelen?

Wilt u inzage in een demo van het dashboard? Neem contact op en we plannen een demo.
contact opnemen